Országos szervizhálózatunk
Garanciális beüzemelések, garancia idő alatti vagy azutáni szerviz szolgáltatások, és karbantartások az Önök közeléből.
A PELLETKALYHAWEBSHOP.HU webáruház által kínált pellet tüzelésű kandallók, kályhák és kazánok garanciáját az importőr bajai székhelyű BIOKOPRI Kft. látja el. A cég 2009 tavasza óta szállít és állít üzembe biomassza tüzelésű fűtőberendezéseket és rendszereket, melyek közül a cég életében az egyik leghangsúlyosabb területet a pellet kályhák, pellet kazánok és pellet égőfejek jelentik.
A cég magyarországi első forgalomba hozóként központi szervizet működtet, mely szerviz nem csak a pellet eszközök üzemelésének műszaki hátterét biztosítja, de az eszközök tartós üzemeltethetőségét szem előtt tartva aktívan részt vesz a cég beszállítóinak illetve termékeinek kiválasztásában is.
Központi szervizként egyrészt elsősorban a BIOKOPRI Kft. beszállítóinak műszaki szakembereivel való kapcsolattartás a feladata, de emellett Bács-Kiskun, Tolna és részben Baranya megyei eszközök közvetlen szervizelését végzi. Másrészről az ország többi területén működő, jelenleg 11 önálló szervizes alvállalkozó folyamatos szakmai támogatása és oktatása a feladata. (lásd a lenti térképet, az aktuális BIOKOPRI Kft. szerviz pontokkal)
A BIOKOPRI Kft. szerviz szakembereinek és szervizes alvállalkozóinak munkáját, mind beüzemelés, mind szervizes munkavégzés szempontjából a cég szerviz vezetője, Kovács Zoltán koordinálja. Kérjük, amennyiben szerviz szolgáltatásunkkal kapcsolatos kérése, vagy munka igénye van, kérjük keresse kollégánkat munkanapokon és munkaidőben a 06 30 978-4831-es közvetlen telefonszámon, vagy írjon a szerviz@biokopri.hu e-mail címre. (Felhívjuk figyelmét, hogy kizárólag Kalor, Extrastove, Centrometal, Senko, Burnit, Falcon és Mareli (Rubynor) gyártmányú elektromos kazánokkal foglalkozunk, egyéb gyártókkal nem állunk szerződéses jogviszonyban, így javításukban segíteni nem áll módunkban.)